3. Μοναδικές δυνατότητες οργάνωσης και διαχείρισης έργων
- Ψηφιακή καταχώριση εταιρικής υπογραφή και σφραγίδας
Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης δε χάνει χρόνο για εκτύπωση των εντύπων, σκανάρισμα κτλ. Μπορεί απλά να τα κρατήσει όλα σε ηλεκτρονικό αρχείο ή να τα στείλει με email
- Ψηφιακός φάκελος εντύπων πελατών
Αυτή η πρωτοποριακή δυνατότητα έρχεται να βάλει σε τάξη όλη αυτή τη «γραφειοκρατία» που αποσπά χρόνο στον επαγγελματία. Έρχεται να οργανώσει τη δουλειά του αλλά και να καθοδηγήσει ακόμα και έναν νέο χρήστη που δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις σχετικά με τα έντυπα που αφορούν κάθε έργο. Το Profil Εξοικονομώ, σε κάθε προσφορά που γίνεται έργο, αναγνωρίζει με βάση τις κατασκευές που περιλαμβάνονται, πόσα και ποια έντυπα πρέπει να αποδοθούν στον πελάτη. Ο φάκελος δημιουργείται αυτόματα και δηλώνει για παράδειγμα ότι για το συγκεκριμένο έργο θα χρειαστούν συνολικά 15 έντυπα. Και ακόμη καλύτερα; Ενημερώνει ποια έντυπα είναι αυτά και διαμορφώνει αυτόματα χώρο για την ανάρτησή τους, ξεκινώντας την αντίστροφη μέτρηση κάθε φορά που καταχωρείται κάποιο από αυτά. Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης του προγράμματος μπορεί να έχει πλήρη εικόνα των πιθανών εκκρεμοτήτων ή της ολοκλήρωσης του έργου!
4. Εξωτερικές συνδέσεις
- Σύνδεση με μηχανήματα κοπής
- Σύνδεση με εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης
- Δυνατότητα δικτυακής σύνδεσης για 2 και περισσότερους χρήστες
- Δυνατότητα σύνδεσης με το MyProfil (Web App κοστολόγησης κουφωμάτων)